Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Goede info, prettige omgeving
Voor een controle en evaluatie van half jaar ervoor, prima verlopen, geen bijzonderheden

Snel geholpen, aardige medewerkers
Prettig

Alles volgens afspraak
Gewoon alles volgens afspraak en fijn en kundig persoon

Goed
Heel fijn, ik had tandarts M. Pouwels. Zij is altijd heel lief en opgewekt, Verteld alles heel ...
Lees meer
Vlot geholpen, ik kon er “even tussendoor” en een goed advies
Ik werd snel geholpen. De wachttijd was minimaal. Ook mijn vervolgafspraak is vlot geregeld en op...
Lees meer
Altijd een goede ervaring bij jullie !
Vriendelijke tandarts & assistente. Meedenkend. Heel leuk tegen de kinderen, stelt ze echt op hun...
Lees meer
Ontzettend fijn geholpen
Ik ben sinds mijn overstap naar deze tandarts erg te tevreden. Angel en deze assistente weten pre...
Lees meer
netjes geholpen en goede communicatie
Controle goed afgewerkt en goede ui9tleg over mogelijke toekomstige problemen

Goed geholpen.
Precies verteld,wat er ging gebeuren en ruimte voor overleg.

Uitstekend geholpen!
De behandelingen zelf is kundig en snel, zowel van de tandarts als van de assistente. Ze leggen h...
Lees meer
Rustige uitstraling
Geen stress en rustige werkwijze

Prima
Prima

Ik was helemaal niet zenuwachtig
Ze stelde mij meteen op mijn gemak.

Snel en goed geholpen
Fijn dat er nog persoonlijke service bestaat

Uitstekend
Duidelijke toelichting van de behandeling

accurate behandeling
de mondhygieniste nam alle tijd, ook om mijn vragen te beantwoorden

Tandsteen verwijderen
Er is geen tandsteen verwijdert Bij rien drost gebeurde dat wel

Grondig controle onderzoek
Ik had een halfjaarlijkse controle afspraak. De tandarts heeft alles grondig nagekeken en tandste...
Lees meer
goed
ik ben heel goed geholpen

Persoonlijk en gezellig!
Ons tandarts bezoek met de hele familie was weer ‘gezellig’ en ook heel persoonlijk. Er wordt...
Lees meer
Erg prettig en professioneel
Er werd echt naar mij geluisterd, ook werd mijn mening gevraagd en werd ik betrokken bij de behan...
Lees meer
Vakkundig
De behandeling naar alle tevredenheid ervaren!

Prettig
Goede uitleg over de te nemen stappen.

Tanden verbleken
Personel erg goed ik ben erg blij daar na toe