Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
29 september 2023

Goede info, prettige omgeving

Voor een controle en evaluatie van half jaar ervoor, prima verlopen, geen bijzonderheden

28 september 2023

Snel geholpen, aardige medewerkers

Prettig

28 september 2023

Alles volgens afspraak

Gewoon alles volgens afspraak en fijn en kundig persoon

28 september 2023

Goed

Heel fijn, ik had tandarts M. Pouwels. Zij is altijd heel lief en opgewekt, Verteld alles heel ...

Lees meer
28 september 2023

Vlot geholpen, ik kon er “even tussendoor” en een goed advies

Ik werd snel geholpen. De wachttijd was minimaal. Ook mijn vervolgafspraak is vlot geregeld en op...

Lees meer
28 september 2023

Altijd een goede ervaring bij jullie !

Vriendelijke tandarts & assistente. Meedenkend. Heel leuk tegen de kinderen, stelt ze echt op hun...

Lees meer
28 september 2023

Ontzettend fijn geholpen

Ik ben sinds mijn overstap naar deze tandarts erg te tevreden. Angel en deze assistente weten pre...

Lees meer
27 september 2023

netjes geholpen en goede communicatie

Controle goed afgewerkt en goede ui9tleg over mogelijke toekomstige problemen

27 september 2023

Goed geholpen.

Precies verteld,wat er ging gebeuren en ruimte voor overleg.

27 september 2023

Uitstekend geholpen!

De behandelingen zelf is kundig en snel, zowel van de tandarts als van de assistente. Ze leggen h...

Lees meer
27 september 2023

Rustige uitstraling

Geen stress en rustige werkwijze

27 september 2023

Prima

Prima

27 september 2023

Ik was helemaal niet zenuwachtig

Ze stelde mij meteen op mijn gemak.

27 september 2023

Snel en goed geholpen

Fijn dat er nog persoonlijke service bestaat

27 september 2023

Uitstekend

Duidelijke toelichting van de behandeling

25 september 2023

accurate behandeling

de mondhygieniste nam alle tijd, ook om mijn vragen te beantwoorden

25 september 2023

Tandsteen verwijderen

Er is geen tandsteen verwijdert Bij rien drost gebeurde dat wel

25 september 2023

Grondig controle onderzoek

Ik had een halfjaarlijkse controle afspraak. De tandarts heeft alles grondig nagekeken en tandste...

Lees meer
24 september 2023

goed

ik ben heel goed geholpen

24 september 2023

Persoonlijk en gezellig!

Ons tandarts bezoek met de hele familie was weer ‘gezellig’ en ook heel persoonlijk. Er wordt...

Lees meer
23 september 2023

Erg prettig en professioneel

Er werd echt naar mij geluisterd, ook werd mijn mening gevraagd en werd ik betrokken bij de behan...

Lees meer
23 september 2023

Vakkundig

De behandeling naar alle tevredenheid ervaren!

23 september 2023

Prettig

Goede uitleg over de te nemen stappen.

22 september 2023

Tanden verbleken

Personel erg goed ik ben erg blij daar na toe

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Samenwerkende Tandartsen Dongen
Procureurweg 4a
5103 BG
Dongen
Za
Gesloten